Polityka prywatności służy jako pomoc w zrozumieniu, jakie dane zbieramy i w jakim celu oraz do czego je wykorzystujemy. Te informacje są ważne, dlatego prosimy o dokładne zapoznanie się z tym dokumentem.

Korzystając z naszych usług, które dalej będziemy nazywali „Usługi”, oferowanymi przez Fabrykę Porcelany AS Ćmielów z siedzibą w Ćmielowie przy ul. Sandomierskiej 243 (dalej „Administrator”) właścicielem strony internetowej www.as.cmielow.com.pl oraz internetowego sklepu pod tym samym adresem powierzasz nam informacje na swój temat.

JAKIE DANE PRZETWARZAMY?

Dane osobowe, które nam powierzasz, w szczególności imię, nazwisko, Twój adres, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, przetwarzane są w różnych celach:

  1. W zakresie niezbędnym do nawiązania prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną i realizacji składanych przez Klienta zamówień;
  2. W celu rejestracji Klienta w Sklepie poprzez założenie Konta Klienta oraz w przypadku, gdy Klienci dokonują jednorazowego zakupu bez konieczności zakładania Konta w Sklepie Internetowym
  3. W celu rozpatrywania składanych przez Ciebie reklamacji oraz zwrotu świadczeń w przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu towaru);
  4. W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie od nas informacji marketingowych, w tym przesyłanie Ci przez nas drogą elektroniczną (w tym za pośrednictwem newslettera ) informacji handlowych, Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas również w celu przekazywania Ci informacji o naszym sklepie, ofercie i promocjach. Podczas korzystania ze stron internetowych Sklepu mogą być ponierane automatycznie dodatkowe informacje (adres IP przypisany do Państwa komputera lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego).
  5. Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w naszym Sklepie Internetowym.

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?

Administratorem Twoich danych jest firma Fabryka Porcelany AS Ćmielów z siedzibą w Ćmielowie (27-440) ul. Sandomierska 243, NIP: 661-000-38-56, REGON: 290218139 reprezentowaną przez osobę właściciela  –  Adama Spała.

Z KIM SIĘ KONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH?

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem należy skorzystać z danych kontaktowych wskazanych poniżej:

Adres korespondencyjny:

Fabryka Porcelany AS Ćmielów, ul. Sandomierska 243, 27-440 Ćmielów

E-mail

rodo@cmielow.com.pl

JAKIE SĄ CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I PRZEZ JAKI OKRES BĘDĄ PRZETWARZANE?

Podstawy prawne przetwarzania Twoich danych w poszczególnych celach są następujące:

Cele przetwarzanie danych:

 

Podstawy prawne:

Okres przetwarzania:

1

wykonanie umowy na linii Administrator – zamawiający (tą umową jest regulamin sklepu, które akceptuje Użytkownik przed skorzystaniem z Usługi), w tym świadczenie Usług na rzecz Użytkowników, w tym także dopasowywanie Usług do potrzeb Użytkowników, analizowanie i udoskonalanie Usług oraz zapewnianie bezpieczeństwa Usług (dalej „wykonanie Usług”)

art. 6 ust. 1 lit b) RODO - niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik

Do czasu wygaśnięcia danej umowy pomiędzy Tobą, a Administratorem, z tym zastrzeżeniem, że czasami, dane te mogą być przetwarzane również po wygaśnięciu tej umowy, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń

2

pomiary statystyczne (dalej „statystyka”)
marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych) produktów i usług administratora (dalej również „marketing własny”).

 

art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - uzasadniony interes administratora.

do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu

CZY ISTNIEJE WYMÓG PODANIA DANYCH?

Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie.

DO JAKICH ODBIORCÓW PRZEKAZYWANE BĘDĄ TWOJE DANE OSOBOWE?

Twoje dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, firmom świadczącym usługi płatnicze, firmom świadczącym usługi transportowe itp. – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Twoje dane mogą być również przygotowane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania w razie zgłoszenia przez organ żądania na odpowiedniej podstawie prawnej (np. dla potrzeb toczącego się postępowania karnego). Twoje dane nie będą przekazywane do odbiorców z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH?

Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych: prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,

  1. prawo żądania sprostowania danych,
  2. prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  3. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych.

Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:

  1. prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:

  1. prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem (dane powyżej)

INFORMACJA O „COOKIES”

COOKIES I INNE PODOBNE TECHNOLOGIE

Podmiotem zamieszczającym informacje w formie plików cookies (tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, laptopie, smartfonie) oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator.

Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisów i aplikacji WPM. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika.

Strona internetowa wydawcy może umieścić plik cookie w przeglądarce, jeśli przeglądarka to umożliwia. Co ważne, przeglądarka zezwala stronie internetowej na dostęp jedynie do plików cookies umieszczonych przez tę stronę, a nie do plików umieszczonych przez inne strony internetowe.

DLACZEGO Z TEGO KORZYSTAMY?

Korzystamy z plików cookies i innych podobnych technologii w celach:

  1. świadczenia usług;
  2. dostosowywania oferty sklepu do preferencji Użytkowników oraz optymalnego sposobu prezentacji oferty i składania zamówień; np. pliki cookies pozwalają w szczególności rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  3. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze serwisów i aplikacji, co umożliwia ulepszanie ich struktury i oferty;
  4. utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi na każdej podstronie internetowej sklepu ponownie wpisywać loginu i hasła;

RODZAJE PLIKÓW COOKIES, KTÓRE WYKORZYSTUJEMY

Z uwagi na czas życia cookies i innych podobnych technologii, stosujemy dwa rodzaje tych plików:

  1. sesyjne - pliki tymczasowe przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej i aplikacji lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
  2. stałe - przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies i inne podobne technologie, stosujemy ich następujące rodzaje:

  1. niezbędne do działania usługi i aplikacji- umożliwiające korzystanie z naszych usług, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania;
  2. pliki służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania
  3. wydajnościowe - umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych i aplikacji;
  4. funkcjonalne - umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej i aplikacji itp.;
  5. reklamowe - umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań;
  6. statystyczne - służące do zliczana statystyk dotyczących stron internetowych i aplikacji.

INNE TECHNOLOGIE

ZARZĄDZANIE USTAWIENIAMI PRZEGLĄDARKI

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie informacji w formie plików cookies i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownik może jednak w każdym czasie dokonać zmiany tych ustawień. Niedokonanie zmian oznacza, że w/w informacje mogą być zamieszczane i przechowywane w jego urządzeniu końcowym, a tym samym że będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji. Z poziomu przeglądarki internetowej, z której Użytkownik korzysta możliwe jest np. samodzielne zarządzanie plikami cookies. W najpopularniejszych przeglądarkach istnieje m.in. możliwość:

  1. zaakceptowania obsługi cookies, co pozwala Użytkownikowi na pełne korzystanie z opcji oferowanych przez witryny internetowe;
  2. zarządzania plikami cookies na poziomie pojedynczych, wybranych przez Użytkownika witryn;
  3. określania ustawień dla różnych typów plików cookie, na przykład akceptowania plików stałych jako sesyjnych itp.;
  4. blokowania lub usuwania cookies.

GDZIE SZUKAĆ POMOCY?

Kompleksowe informacje dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Szczegóły dla osób korzystających z poszczególnych przeglądarek internetowych, m.in.:
Internet Explorer
Mozilla Firefox
Chrome
Opera
Itp.
Informujemy, że ograniczenia bądź wyłączenia stosowania plików cookies i innych podobnych technologii mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności sklepu.

INFORMACJE DODATKOWE

Dodatkowe informacje na temat plików cookies i innych technologii można znaleźć m.in. pod adresem wszystkoociasteczkach.plyouronlinechoices.com lub w sekcji Pomoc w menu przeglądarki internetowej.

DBAJMY O BEZPIECZEŃSTWO TWOICH DANYCH:

ZE STRONY ADMINISTRATORA MOŻESZ LICZYĆ NA:

      Bezpieczeństwo Twoich danych osobowych dzięki odpowiednim środkom technicznym oraz organizacyjnym, mającym na celu zapobieganie bezprawnemu przetwarzaniu danych oraz ich przypadkowej utracie, zniszczeniu oraz uszkodzeniu.

Dbamy, aby Twoje dane osobowe były:

  1. poprawne i przetwarzane w sposób zgodny z prawem,
  2. uzyskane tylko dla określonych celów i nie przetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami,
  3. nie przechowywane dłużej niż to konieczne,
  4. przetwarzane zgodnie z prawami przysługującymi osobom (których dotyczą), w tym zgodnie z
  5. prawem do zastrzeżenia udostępniania,
  6. bezpiecznie przechowywane i nie transferowane bez odpowiedniej ochrony.

W przypadku, gdy posiadasz w Sklepie Konto Klienta i utracisz z jakiegokolwiek powodu hasło dostępu, Sklep umożliwia wygenerowanie nowego hasła do Konta Klienta w Sklepie. Sklep nie wysyła jednak przypomnienia hasła. Hasło Klienta jest przechowywane w bazie danych w formie zaszyfrowanej, w sposób uniemożliwiający jego odczytanie. Aby wygenerować nowe hasło należy podać adres e-mail w formularzu dostępnym pod „Zapomniałeś hasła?”, podanym przy formularzu logowania do Konta Klienta w Sklepie. Link do zmiany hasła zostanie automatycznie wysłany wyłącznie na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji lub zapisany w ostatniej zmianie profilu.

Administrator nigdy nie wysyła żadnej korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej, z prośbą o podanie danych do logowania, a w szczególności hasła dostępowego do Konta Klienta. Informacje takie nie są również udostępniane drogą tradycyjnej korespondencji, e-mailową i telefoniczną.

DLA BEZPIECZEŃSTWA, PAMIĘTAJ O:

  1. Ustanowieniu silnego loginu i hasła do swojego konta Klienta uniemożliwiających w prosty sposób odgadnięcie ich przez osoby trzecie. Zaleca się stosowanie w haśle ciągu znaków i cyfr, dużych i małych liter.
  2. Każdorazowym wylogowaniu się za pomocą przycisku „Wyloguj się”, ze strony cukieteria.pl po zakończonej sesji (zakończonych zakupach, dodawaniu wiadomości itp.).
  3. Zachowaniu loginu i hasła do swojego konta Klienta w tajemnicy, w tym w szczególności o nieprzekazywaniu danych (loginu, hasła) jakimkolwiek osobom trzecim;
  4. Nigdy nie zapamiętuj danych na komputerach obcych, usuń historię przeglądanych stron. Z zapamiętanych danych może skorzystać osoba która będzie korzystała z komputera po Tobie.
  5. Korzystaniu z zaufanych programów antywirusowych

ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności, zgodnie z ciągłym rozwojem i postępem techniki oraz przepisów prawa. W dniu dokonania zmian aktualizujemy datę wprowadzenia ostatniej poprawki podaną poniżej.
  2. Jakiekolwiek dodatkowe pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: rodo@cmielow.com.pl
  3. Data ostatniej modyfikacji: 24.05.2018