Dostawa

 

Tniemy koszty dostawy!
 
Za wysyłkę każdego zamówienia na terenie Polski do 31 sierpnia 2017 r. zapłacą Państwo tylko:
15 zł zamiast 25 zł (wpłata na konto),
25 zł zamiast 39 zł  (wysyłka za pobraniem).
Zamówienia na kwotę powyżej 600 zł dostarczane są gratis.
 
Produkty są odpowiednio przygotowane do wysyłki i zapakowane w opakowanie transportowe.
 
Paczki dostarczane przez kurierów UPS.
Po otrzymaniu paczki (przy lub po odjeździe kuriera) prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki.
 
Dokumenty (paragon, faktura, bilet gratis) znajdują się w kopercie pod listem przewozowym. Prosimy o sprawdzanie zawartości foliowego kangurka, przed jego wyrzuceniem.
 
www.as.cmielow.com.pl
 

 

 

Przygotowywanie zamówienia do wysyłki

Po złożeniu zamówienia, przekazywane jest ono na magazyn do weryfikacji. Jeżeli wyroby są dostępne, są pakowane i przygotowywane do wysyłki.  Jeżeli chcą Państwo aby produkt został dostarczony w konkretnym terminie prosimy o kontakt (najlepiej telefoniczny 15 861 20 21 lub podanie takiej informacji w polu "Uwagi").

Wysyłka zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu płatności (przy opcji przedpłaty) lub po otrzymaniu zamówienia (opcja wysyłki za pobraniem). Dostawa paczek odbywa się firmami kurierskimi UPS lub DHL na terenie Polski.

Czas realizacji zamówienia: 1-3 dni robocze ( data otrzymania przesyłki + czas na skompletowanie zamówienia). W przypadku zamieszczenia dedykacji na wyrobie czas realizacji zamówienia 3-4 dni robocze.

Podane terminy dotyczą produktów, ktore są w danym momencie dostępne.
W przypadku, gdy po sprawdzeniu zamówienia dany produkt jest niedostępny, nasz pracwonik skontaktuje się z Państwem.

Zamówienia dostarczane są do końca dnia roboczego. Jeżeli chcą Państwo otrzymać paczkę wcześniej (np. do godziny 12.00) należy skontaktować się z nami telefonicznie w celu ustalenia, czy istnieje taka możliwość oraz określenia kosztów takiej dostawy.

W przypadku gdy wyrób jest niedostępny skontaktuje się z Państwem pracownik, w celu ustalenia dokładnego terminu realizacji i dostawy zamówienia.

 

Koszty dostawy:

- przy płatności przelewem na konto: 15,00 zl

- przy wysyłce za pobraniem (płatność u kuriera): 25,00 zł

- przy zamówieniacho warości powyżej 600 zł dostawa GRATIS (tylko na terenie Polski)

- przy zamówieniu na kwotę powyzej 1250 zł wysyłka za granicę gratis.

- dostawa eskpresowa z wysyłką do godz.12.00 następnego dnia roboczego jest mozliwa przy zamówieniach złożonych dnia poprzedniego do godziny 9.00 i potwierdzeniu telefonicznym pod numerem 158612021, że taka możliwość istnieje.

Istnieje możliwość złożenia zamówienia poprzez sklep internetowy i osobistego odbioru w Sklepie firmowym znajdującym się przy ul.Sandomierskiej 243 w Ćmielowie.

 

Koszty wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia 
Standardowy koszt wysyłki zamówienia do 6 figurek/filiżanek/kubków:
- Europa: 90,00 zł
- Ameryka Południowa i Północna, Azja: 100,00 zł
- Australia i Afryka: 120,00 zł

 

Paczki za granicę wsyłamy kurierem UPS
Za granicę nie wysyłamy paczek za pobraniem.

 

Dostępne formy płatności.

- płatność przelewem na konto,
- płatność przez serwis Przelewy24,

- pobranie - płatność gotówką kurierowi dostarczającemu zamówienie.

Możliwy jest również odbiór osobisty w sklepie firmowym w Ćmielowie.

Pakowanie paczek

Wyroby zapakowane w eleganckie opakowanie prezentowe  i owinięte papierem firmowym lub w opakowanie drewniane (dedykowane drewniane pudło jest opcją dodatkowo płatną i dostepną tylko przy wybranych wyrobach), a nastepnie umieszczone w kartonowym pudle lub kopercie z logo firmy kurierskiej do transportu. Szczegóły pakowania wyrobów w prezentowe opakowania >>

Monitorowanie przesyłki

Na bieżąco bedą pojawiały się informacje dotyczące czynności związanych ze statusem zamówienia.
Gdy paczka zostanie przekazana kurierowi, na wskazany adres mailowy zostanie wysłana informacja z numerem monitorowania paczki. Mogą Państwo śledzić paczkę logując się na stronę firmy kurierskiej.

Numer telefonu kontaktowego

Numer kontaktowy podany podczas składania zamówienia posłuży do szybszego skontaktowania się z Państwem w przypadku problemów z zamówieniem i przyspieszy realizację. Dzkięki podaniu numeru kontaktowego kurier dostarczający paczkę będzie mógł skontaktować się z Państwem w razie gdyby nie zastał nikogo w domu. Będzie mógł ustalić alternatywny termin doręczenia przesyłki.

Kurier spróbuje dostarczyć paczkę 3 razy.Jeśli nie uda się Państwu umówić w dogodnym dla siebie z czasem z kurierem lub wydarzy się coś co nie pozwoli odebrać paczki od razu. Po 3 nieudanych próbach Paczka zostanie skierowana do najbliższego regionalnego oddziału UPS skąd można ją będzie odebrać osobiście.

Po odebraniu paczki należy sprawdzić jej zawartość

Po otrzymaniu paczki od kuriera należy sprawdzić jej zawartość  (w dniu otrzymania paczki lub następnego dnia roboczego). W przypadku jakichkolwiek niezgodności lub udzkodzeń prosimy o kontakt telefoniczy z Biurem Obsługi pod numerem  15 861 20 21 wew. 21 (pn-pt w godz. 8 - 16).

Uprzejmie informujemy, że Kupujący, do którego nadana została paczka jest zobowiązany przesyłkę odebrać. W przypadku, gdy nieodebrana paczka wraca do nadawcy, kupujący musi pokryć koszty wykonanej usługi - wysyłki i zwrotu. (Podstawa prawna: Kodeks cywilny, Rozdział 2. Art. 10.3. pkt.1. ). W przypadku problemów z odbiorem przesyłki prosimy o kontakt z naszą firmą

 

 



zrozumiałem X
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie.